همه سفارش‌های شما از woodabzar ضمانت ده‌روزه بازگشت دارند. شما می‌توانید کالاهای خریداری‌شده از
woodabzar
را طبق رویه‌های بازگشت کالا به علت‌هایی مثل تعویض سلیقه‌ای، ایراد فنی یا ظاهری و مغایرت محصول، مرجوع کنید.

تعویض سلیقه‌ای

تعویض سلیقه‌ای به‌معنای انصراف از خرید پس از دریافت سفارش توسط مشتری است. اگر از خرید کالایی که به دستتان رسیده، منصرف شده‌اید، باید در ده روز ابتدایی دریافت سفارش، درخواست مرجوعی را به پشتیبانی آژمان اطلاع دهید.
توجه داشته باشید برای مرجوع کردن کالا به علت تعویض سلیقه‌ای، بسته‌بندی استاندارد کالا همراه با لیبل باید حفظ شود و کالا در شرایط اولیه باشد.

ایراد فنی

کالای دارای ایراد فنی یا ظاهری در صورت تایید ایراد از سوی کارشناس فنیwoodabzar، تا ده روز بعد از تحویل به مشتری قابل‌بازگشت هستند. به‌عنوان مثال اگر یک کالای برقی روشن نشود، این ایراد، فنی محسوب می‌شود. به‌طور کلی ایراد فنی شامل مشکلاتی است که در قطعات یا اقلام همراه کالا وجود داشته و امکان استفاده از آن را مختل می‌کند.
تبصرهکالاهایی که به دلیل عدم استفاده صحیح کاربر آسیب (ظاهری یا فنی) می‌بینند، شامل رویه‌های مرجوعی نمی‌شوند. همچنین در مورد کالاهای برقی هرگونه نوسانات برقی که منجر به آسیب به دستگاه شود شامل پوشش گارانتی ده‌روزه نمی شود.

ایراد ظاهری

برای گزارش ایراد ظاهری کالای خریداری‌شده، حتما باید تا ۲۴ساعت پس از دریافت کالا اقدام کنید و پس از این بازه، امکان ارسال درخواست مرجوعی وجود ندارد. ایراد ظاهری می‌تواند شامل مشکلاتی مثل خط و خش، شکستگی و … باشد.
تبصرهکالاهایی که به دلیل عدم استفاده صحیح کاربر آسیب (ظاهری یا فنی) می‌بینند، شامل رویه‌های مرجوعی آژمان نمی‌شوند.

مغایرت

مرجوع کردن کالا به علت مغایرت، در صورتی امکان‌پذیر است که کالا از نظر مشخصات فیزیکی یا فنی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد. به این معنا که کالای خریداری‌شده مشخصاتی متفاوت با اطلاعات درج‌شده در جدول مشخصات آژمان داشته باشد یا اقلامی را که در جدول مشخصات به عنوان اقلام همراه ذکر شده، به همراه نداشته باشد.

مغایرت کالاهای سنگین:

در مورد کالاهای سنگین، اگر مغایرت به گونه‌ای باشد که بدون باز کردن پلمپ، قابل‌تشخیص باشد، بسته‌بندی کالا نباید باز شود. درخصوص کالاهایی مانند یخچال، ماشین ظرفشویی و لباسشویی که از سوی تولیدکننده گارانتی شده و نیاز به نصاب دارند، کالا باید در حضور نصاب از بسته‌بندی خارج شود. در صورت مشاهده ایراد، با تاییدیه گارانتی، توسط آژمان مرجوع می‌شود. (در صورت باز شدن توسط مشتری امکان مرجوعی وجود ندارد)

برای درخواست مرجوعی کالاها توجه داشته باشید:
کالا باید در شرایط اولیه باشد و لیبل روی کالا حفظ شده باشد.
برای بازگشت کالاها، قرار گرفتن کالا در جعبه و بسته‌بندی اصلی خود الزامی است.
در صورتی که کالا دارای گارانتی باشد، کارت گارانتی، لیبل گارانتی – در مواردی که به‌جای کارت لیبل دارند-و اقلام همراه کالا باید به همراه کالای اصلی برگردانده شوند.

کالاهایی که به دلیل عدم استفاده صحیح کاربر آسیب (ظاهری یا فنی) می‌بینند، شامل رویه‌های مرجوعی نمی‌شوند.